Handelsbetingelser

Betaling
Dopro.dk, er ejet af:
Domusinfo I/S Storstrømsvej 116, 4840 Nørre Alslev, Danmark
Cvr. 39674750 E-mail: info@dopro.dk

Dopro modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Dopro bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kort oplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Dopro sender ud din bestilling af varer samme dag eller første hverdag efter at vi har modtaget varebestillingen

Dopro bruger generelt, PostNord til den Danske marked

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening og forkert tilslutning af el til produktet / ydelsen.

Domusinfo I/S (Dopro) vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Domusinfo I/S
Storstrømsvej 116,
4840 Nørre Alslev,
Danmark
Cvr. 39674750 E-mail: info@dopro.dk Tel.: 50690480

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bank oplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Betaling vil fortrinsvist være til samme konto som brugt var til køb af denne vare

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dopro.dk. Eller bruge formularen her: FORTRYDELSESFORMULAR
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du skal oplyse:
Køber navn og adresse
Ordre nummer
Køb dato

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Vare må ikke pakkes ud, segl skal være intakt. Med andre ord – du kan se efter om varen er den du har bestilt på websiden.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må se på om varen er den du har bestilt, men ikke tage den i egentlig brug eller pakke den ud.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@dopro.dk